Att dagar som börjar så fel kan blir så bra...

Det var mycket som gick fel i morse. Jag upptäckte att jag har tappat två av mina TomasSabo smycken när jag jobbat, satt in 2000kr till Daniel på fel konto (sitter nu på depositions kontot) och hann inte med att träna. Ja det var ingen bra start, men då är det tur att jag gillar att gå till jobbet...
Efter några timmar där fick jag besök av Hannes och min underbara Daniel, som hade ett litet paket till mig eftersom jag hade haft en så dålig start på dagen. Fick ett jättefint armband!! tacktacktacktack mitt hjärta!
Så nu känns det bra igen, men fortfarande sur med TSsmycket :(
Hoppas alla har haft en bra dag :)
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0