En fart fylld helg i Oslo...

Har varit dålig på uppdatering, jag vet. Men har varit lång helg här :) 17 maj firande hela helgen. Kan inte annat att säga att det är lite skönt att vara tillbaka på jobbet och att det är lön på fredag! :)
Annars så har sommaren kommit hit, äntligen! Varit över 20 grader ett par dagar nu så träden är gröna och det är folk överallt.. mysmys!
Jag sitter hemma nu, har jobbat till 16:00. Trodde Daniel var på väg hem men han kanske får jobba över nu när det är bra väder.. är väl mycket folk nere på uteserveringarna :) Jag skulle suttit där om jag hade tid/pengar..
Sitter inte vid min dator nu så jag får lägga in bilder sen, men bjuder på en fin Oslo-bild tagen av Sanna..
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: ellen

Vackert=) Längtar tills vi kommer KRAM

2010-05-21 @ 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0