Jag har ont...

Igår hade jag en hemsk dag på jobbet. Kom dit, trött, ont i kroppen, ont i halsen, ont i huvudet och som ni förstår gick dagen inte så bra för mig... Så efter natten och jag inte kände mig bättre när jag vaknade fick jag ringa till chefen som sa att det var bäst att vara hemma.
Så det har jag varit idag, hemma. Legat i soffan och kollat på Sveriges Historia med Martin Timell och Dick Harryson på tv4play, bakat ett jättegott olivbröd och städat. Nu väntar jag på Daniel som slutar jobba vid 17. Solen skiner och det känns lite bättre i min kropp. Blir jobb imorgon 12-20. Bara det inte är halsfluss som jag hade en del när jag var mindre..uscha.
Läste syrrans blogg nu, vad tiden går fort och dom ska flytta ner till Karlskrona nästa helg, sjukt :) Men dom kommer även hit i Juni! Ska bli jättekul! Hoppas på bra väder...
Ha det så bra,
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas att du har piggnat till i dag. Annars så vet du att färskingefära är mycket bra:-), ibland så är gamla huskurer inte så dumma. Kram

2010-05-08 @ 12:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0