Valborg i Lund, 2010...

Valborg i Lund kan inte bli annat än bra. Startade dagen med Bubbel-frulle på Ulrikedal, och gick sedan tillsammans till stadsparken för parkhäng och bra musik. Regnet kom och hälsade på vilket skapade mer plats för oss som stod kvar och tryckte under ett träd. Men efter regn kommer solsken och det blev fint väder med sol och folket som kom tillbaka :) Att försöka mötas i parken är aldrig någon bra ide men jag lyckades ändå träffa lite vänner :)
Sedan väntade en kväll då jag och Johanna befann oss på en mängd olika fester, slocknade i rummet i lagom tid. Men 1maj fick jag hoppa över, länge sedan jag kände mig så dagen efter :) Men piggnade till och åkte ut till Daniel föräldrar där det var grill och kortspel... åkte hem på söndagen vid 4. Försenat till Göteborg, stannade i tullen och ombyggnad i Oslo gjorde oss 40 minuter sena, segt när jag jobbade 8:00 på måndagen.
Men är ledig idag! Hade stora planer, men vaknar och ser stora vita snöflingor falla... Hallå?! DET ÄR MAAAAAAJ! Ingen mer snö, tack!
Men nu är solen framme, Hannes kommer och vi ska spela spel. Trevligt!
Vi hörs,
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0