Ensam i Oslo...

Daniel har åkt till Sverige ikväll så nu är jag ensam när hemma, gäller att ladda upp för Emelie kommer på torsdag :) Hoppas veckan går fort...

Märker att det börjar bli jul, mycket folk på jobbet och mycket som ska packas in. Men jag har handlat två julklappar :) Kanske blir någon mer om Emelie och jag tar en tur på stan, så om ni vill önska er något så säg till nu :)

Annars är det inte mycket planer i veckan, ska träna med Sanna på onsdag. var ett tag sedan nu. Har blivit så trött, är ingen sol upp vilket gör att jag sover lääääänge på morgonen :) Daniel är alltid uppe först, haha.

Hade en mysig helg då jag fick träffa min kära vän Frida. Alltid lika kul, men allt för sällan :(

Nu blir det sängen, kanske måste komma in tidigare på jobbet. Hann inte riktigt med allt idag, så bad chefen ringa om jag behövs. Jag kan vara snäll :)

Sov gott,
KRAM K.

Jo jag pratade med Erica idag, saknar henne!!! ♥
Men vid jul ska vi alla tjejer träffas igen, ser fram emot en trevlig tillställning på Juldagen. Kanske bara ska ha en helfest? :) Så slipper man tappa bort alla, haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart kommer jag!! Smsar när jag sitter på bussen på torsdag! Puss!!

2010-11-16 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0