Riktig kyla...

Minus 11 grader... och det blir bara värre/kallare.
Just nu är jag otroligt glad över min nya jacka :) Bara ett par varma skor som saknas, men det får gå än så länge.

Snart är det advent, jag har köpt lite julpynt. Dukar, nya grytlappar till köket, adventsljusstake och sifferljus.  NU är jag laddad. Ja och stjärnan är redan uppe, så mysigt så :)

Annars hade jag en trevlig helg när Emelie var på besök. Blev inte så många bilder eftersom Emelie glömde sin kamera på en bar i fredags, som vi sedan kunde hämta upp på måndagen :)
Helgen innebar mest att bara mysa, tog några öl fredag och lördagkväll. Promenader i Oslo, god mat... Bio: Harry Potter. En helt underbar helg enlig mig! ♥

Nu blir det frukost/lunch innan Daniel går vid 12.

KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0