Skype???

Sitter och väntar på att min syster ska komma in på skype, men hon är inte där? Hallåååå syster yster? :)

Daniel och jag har kollat film.. Igår såg vi både Vanlilla Sky och halva Inception. Hur mycket drömmar kan det blir på en dag?! :) Mitt huvud är helt tomt. För er som inte har sett de... Det är två filmer som handlar om folk som inte vet om de drömmer eller inte, eller att man går mellan olika drömmar. Det gäller att hänga med! (tar att jag har någon som kan förklara för mig ;)

På lördag är det julfest med jobbet. Ska bli riktigt kul! Något jag ser fram emot. Hoppas det blir bra...

Nähä nu ska vi nog se en film till... något mer lättsamt kanske? :)

KRAM K.



Snart kommer söta Emelie på besök... wee!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha älska bilden!! Från min snyggaste sida!! Snaart ses vi! jippie! Puss ha en fin dag!

2010-11-04 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0