Så nu är det en ny dag...

Nya tag!

Är en helt underbar dag idag, solen är framme för första gången denna vecka. Börjar bli lite små trött på allt regn :(

Vi hade iallfall tur med vädret då tjejerna var här föra helgen. Så underbart att se Andrea och Lowa igen, det är ju inte så ofta tyvärr. Det blev en helg med mys, shopping och vin. Jag är mycket nöjd och längtar tills vi ses vid jul, då juldagen är spikad! Håller bara tummarna att jag får ledigt!!!

Annars är jag tillbaka på jobbet, mycket att göra. Känns att det börjar bli jul, och värre kommer det att bli :) Men kul ska det bli!

I fredags var jag, Daniel, Sanna och Hannes på Mamma Mia.Har alltid velat att se den, och nu fick jag göra det. Och nej, den var inte på norska :)

Igår var det mys hemma hos Sanna. Lagade kreolsgryta (hur det stavas?!), åt ostbågar och kollade på 27 dresses :) Kan det bli mer tjejigt?! :D
Daniel och Hannes jobbade för att sedan avsluta deras lördag med några öl på stan.

Idag är det Halloween, men ingen fest för min del... funderar på om jag kan få tag i en pumpa. Hm Sanna hade en fin hemma igår som vi gjorde fin. Tur att man bor på Grönland där allt är öppet ;)

Nej nu ska ta tag i denna fina dag!

KRAM K.



Lite bilder:

TJEJTRÄFF


MAMMA MIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0