Äntligen fredag...

Snart är veckan slut, men jag jobbar imorgon med. Stänger tråkigt nog. Men det ska nog gå bra, efter jobbet ska jag ut på middag med Sabina, en tjej på jobbet. Det ska bli trevligt, var mycket lyckat förra gången vi var ute. På söndag ska jag hem till Cissi och mysa. Kommer att bli en fin helg tror jag :)

Åh det är så himla kul, underbara Erica och hennes Christian har förlovat sig! Grattis Grattis till er! ♥
Därför är det extra dumt att hon inte fick ledigt då vi ska träffas i Oslo. Mne håller fortfarande tummarna att hon blir ledig! :)

Den 8 oktober får jag också Sverige besök, då i form av Emelie och Maja. Längtar så efter alla besök, men snart är det väl dags för mig att komma och hälsa på också :) Syrran och jag ska försöka hitta en helg då vi ska mötas i Göteborg, halva vägen var :)

Annars händer det inte så mycket, hösten är på gång. Jag tycker det är mysigt, så det så :)

Ha en fin kväll,
KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0