Äntligen tillbaka...


Äntligen är han tillbaka...
Den nya säsongen av Dexter har nu kommit ut i USA så det är bara att vänta tills vi kan få ner det på vår dator här hemma. En gång i veckan, suck... hade kunnat kolla på Dexter flera gånger om dagen. Kanske ska kolla igenom de andra 4 säsongerna?! Bara för att stilla mitt begär :)

Är ledig idag, har ätit en god frulle med Daniel som börjar att jobba vid klockan 5. Kanske blir en lunch med fina Sabina när hon slutar på jobbet. Kanske borde klä på mig lite så jag är redo :)

Annars blir det jobb i veckan, blir ju tre lördagar i rad nu eftersom jag fick hoppa in i lördags. Men får ju besök min nästa lediga helg så det ska nog gå fort!!!

Annars händer det inte så mycket, höst och kallt. Solen är framme iallfall, man får vara glad för det lilla.

Som sagt nu blir det en dusch och göra mig klar.

Ha en fin dag,
KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0