Har en fantastisk känsla i kroppen...

Känner mig och sju år igen :)

Kom nyss hem från träningen, som blev av! Var nära att Sanna och jag hoppade över, ouuuups!

Men efter träningen, då vi hade solat och duschat och bastat, hade jag en sån känsla i kroppen. Det var mörkt ute, och lite kallt. Fattades bara att pappa stod utanför med bilen och väntade efter träningen, mamma var hemma och dukade, pizzan hämtades upp på vägen hem och familjen samlades framför Fångarna på fortet en fredagskväll.

Inte riktigt vad som sker nu, men mår mycket bra. Daniel jobbar och jag ska ta och äta något snart. Blir en tidig kväll, jobb imorgon igen 7-15. Träning imorgon med, wee :)

En massa kärlek till min familj,


KRAM K.



Kommentarer
Postat av: Ellen

En massa Kärlek till dej också!! Ja den där fredagskänslan är härlig:) Nytränad och duschad och Pizza eller Tacos VID TV:n:)) PUss puss

2010-09-29 @ 15:29:56
Postat av: M

Visst hade vi många mysiga fredagskvällar med "mys" framför TV:n med pizza eller tacos. Massor med kramar.

2010-09-29 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0