Nagra fa dagar kvar i paradiset...

Ja nu har vi bara nagra fa dagar kvar innan vi ska flyga hem.. Kanns sa dar, men ganska skont att komma hem =)
Har inte sa mycket att uppdatera med, vi ligger i solen, ater, badar och laser. Har varit vid samma solstolar/restaurang hela tiden sa vi har blivit polare med de som jobbar dar. Fick varsitt armand idag och en liten bild pa nagon Gud som ska skydda hemmet. Alla ar sa sota =)

Har aven traffat Linnea nu =) Blir middag med dom ikvall.. trevligt. Och kanske kan jag/Daniel halla oss vakna langre an till klockan 21 =) Varit mycket tidiga kvallar har, men vaknar runt 8... Imorgon kanske vi ska in till "city" for att kolla pa nagon marknad.. vi far se. Kanske bli en svang till ett beachparty ikvall. Men som en komihag till mig sjalv: ingen gin! =)

Ha en fin dag,
KRAM K.

Hade onskat att jag kunde lagga upp bilder, men gar inte sa bra..=( far bli en bild bomb nar vi ar hemma =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej

Du får hälsa Linnea så mycket från oss=) Usch hade inte velat stöta på alla de där djuren hehe... Annars låter det inte fel med lite sommar! I kväll ska vi fira Henke, mamma och pappa kommer ner=) Vi hörs och jag är en av de som vil se bilder!! Kramar

2011-02-12 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0