Vi solar och lever livet...

Pengarna bara rullar, haha inte for att det ar sa mycket pengar som gar om dagarna. Det ar valdigt billigt har, hittade en ny Billabong bikini idag som jag skulle fa ge 200 kr for. Ganska rimligt =)

Annars gor vi inte sa mycket, ar i Hikkaduwa. Den storsta "turist"staden hittills. Men ar ganska sa skon att ha lite folk omkring sig, har inte sett sa manga turister i ovrigt. Daniel var ute och dok idag, tror det var bra =) Sjalv gick jag langst hela stranden, klappade en skoldpadda som lag pa stranden.. Var nagra andra dar som matade den =) Tills den var matt, da simmade den tillbaka =) Men en liten klapp pa skalet hann jag allt med!

Pa tal om djur... Finns ju en del har nere, och alla tyyucks komma fram nar det ar morkt.. Stranden kryllar av sma krabbor som springer fram och tillbaka ur sina sma halor i sanden. Spindlar och kackelackor dyker upp dar jag inte alls vill ha de, pa toaletten. Sma odlor, vilka jag gillar eftersom jag tror de ater upp de andra djuren =)
Annars har jag fatt ca 50 myggbett pa varje ben.. eller om det ar myror. snyggt ar det inte iallfall =)

Nahe, ikvall har vi spelar pingis.. blev en ganska bra match dar tillslut men Daneil blev segrare idag. (jag vann igar!)

Nu blir det kvaller, mina ogon ar trotta!
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0