Rik igen...

Visst är det härligt när Norge bara ger mig pengar?! Ohlala nu är jag laddad för midsommar! :)

 Men först blir det jobb idag och imorgon, jobbar sent så är inte så kul.. Men Ola och Daniel kommer till Väla på torsdag så kör vi mot Kalmar direkt efter jobbet. Det är fördelen med Väla, man är oftast ute ur butiken tio över. Inne i stan kan det vara kunder kvar tills kvart över..suck, att folk inte kan ha koll på öppettider?! Är det svårt?

Fick en fin Golfdagbok av Daniel, så nu kan jag hålla koll på mina rundor.. Imorgon är det träning igen, kom igen KP! Några som har tips på midsommarlekar eller sånger att dansa till? :)

Nu blir det att åka till Väla, ska nog kolla om de finns något fint att ha på sig :) KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0